Membentuk Generasi Pemimpin

Membentuk Generasi Pemimpin
1Intek

Monday, December 12, 2011

Hidup ibarat roda.

Assalamualaikum semua...
Kali ni bersiaran jauh dari negeri di bawah Bayu... Sabah... kat KK ni.. bercuti  dengan suami.. kat KK jela boleh tulis blog...rumah suami kat Sandakan... line broadband GPRS manjang... bosan!!!

Berbalik kepada tajuk...hidup ibarat roda.. ada kalanya kita berada di atas (happy) dan ada kalanya kita berada di bawah (sedih)........... betullah perumpamaan tu..  kalau xde pahit manis kehidupan, xsyok jugak hidup ni kan?? tak thrill orang kate..huhu.. kalau manjang happy, cam pelik la pulak... kalau manjang sedih, tu bala namannye...hihihi...

tapi, siapa yang nak sedih, betul tak? i pun tak nak macam tu....

bila difikir-fikirkan balik, mungkin ada hikmahnya di sebalik kesedihan yang dialami... Hanya Allah yang Maha Mengetahui... okla..gtg.. nak check out hotel jap g... g Kundasang pulak dan terus balik ke Sandakan.. mudah2an perjalanan sume selamat... to my encik suami, love u sayang...no matter what... harap2 abang pun sayangkan i sampai akhir hayat kita....amin...

No comments: